Informacja o zmianie treści SWZ SEK.271.11.2023
Gmina Rudka
ul. Brańska 13
17-123 Rudka
Rudka, 09.11.2023 r.
SEK.271.11.2023
INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI
SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudka”.
Na podstawie art. 286 ust. 1 i 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) Zamawiający informuje, że w treści SWZ wprowadza się następującą zmianę:
- w rozdziale VIII SWZ „Wymagania dotyczące wadium”, ustęp 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 0/100).”.
- zaktualizowana SWZ zostały zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania z dopiskiem: „z dnia 09.11.2023 r.”.
Z up. Wójta
Jerzy Gabrysiak
Sekretarz Gminy
Metryka strony