Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Gmina Rudka
ul. Brańska 13
17-123 Rudka
Rudka, 21.11.2023 r.
SEK.271.12.2023
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka”.
Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) zawiadamia się, że Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w związku z zaistnieniem przesłanki, o której mowa w art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie
W dniu 20.11.2023 r., jak wskazał wykonawca – firma PRK FARE Sp. z o.o. oraz potwierdził ten fakt stosownymi dowodami – zrzutami z ekranu platformy e-Zamówienia, miała miejsce awaria platformy uniemożliwiająca złożenia oferty w przedmiotowym postępowaniu. Została w ten sposób naruszona zasada konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania konkurencji – przed wystąpieniem awarii oferty złożyło dwóch wykonawców. Inni wykonawcy, z winy zamawiającego, który jest odpowiedzialny za narzędzia informatyczne, nie mogli złożyć ofert, z których jedna mogła się okazać najkorzystniejszą. W ten sposób wada postępowania skutkuje brakiem możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wójt
Marcin Gawrysiak
Metryka strony