Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Gmina Rudka

ul. Brańska 13

17-123 Rudka

Rudka, 21.11.2023 r.

SEK.271.12.2023

 

 ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

 Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka”.

 

Na podstawie art. 260 ust. 1  ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) zawiadamia się, że Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w związku z zaistnieniem przesłanki, o której mowa w art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

Uzasadnienie

W dniu 20.11.2023 r., jak wskazał wykonawca – firma PRK FARE Sp. z o.o. oraz potwierdził ten fakt stosownymi dowodami – zrzutami z ekranu platformy e-Zamówienia, miała miejsce awaria platformy uniemożliwiająca złożenia oferty w przedmiotowym postępowaniu. Została w ten sposób naruszona zasada konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania konkurencji – przed wystąpieniem awarii oferty złożyło dwóch wykonawców. Inni wykonawcy, z winy zamawiającego, który jest odpowiedzialny za narzędzia informatyczne, nie mogli złożyć ofert, z których jedna mogła się okazać najkorzystniejszą. W ten sposób wada postępowania skutkuje brakiem możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

 

Wójt

Marcin Gawrysiak

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Rudka

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Gabrysiak

Data wytworzenia: 2023-11-21

Wprowadzający: Jerzy Gabrysiak

Data modyfikacji: 2023-11-21

Opublikował: Jerzy Gabrysiak

Data publikacji: 2023-11-21