wyjasnienia
Rudka, dnia 14.11.2012 r.
Gmina Rudka
ul. Brańska 13
17-123 Rudka
KO.271.9.2012
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego”
W odpowiedzi na pytania wykonawcy z dnia 13.11.2012 r. przekazuję wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ:
Pytanie 1. Wnioskujemy o dokonanie zmiany zapisu pkt 11 formularza oferty na: „Niniejszym akceptujemy postanowienia zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ i w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy na ich warunkach, w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego”. Uzasadnienie: Zgodnie z treścią SIWZ projekt umowy stanowi Załącznik nr 6.
Wyjaśnienie: Zamawiający akceptuje propozycję zmiany zapisu pkt 11 Formularza oferty. Zmiana zostanie wprowadzona do treści formularza.
Pytanie 2. Wnioskujemy o dokonanie zmiany zapisu § 6 ust. 6 załącznika nr 6 do SIWZ na: „Należności wynikające z faktur VAT będą płatne w terminie 30 dni od daty wystawienia prawidłowej faktury. Za dzień zapłaty uznaje się datę uznania rachunku Wykonawcy”. Uzasadnienie: dokonanie wpłaty przez Zamawiającego nie może stanowić obciążenia rachunku Wykonawcy.
Wyjaśnienie: Zamawiający akceptuje propozycję zmiany zapisu § 6 ust. 6 załącznika nr 6 do SIWZ (wzór umowy). Zmiana zostanie wprowadzona do treści załącznika nr 6 do SIWZ.
Pytanie 3. W dziale X pkt 7 SIWZ oraz w dziale XI pkt 2 SIWZ Zamawiający przedstawił 2 różne sposoby oznakowania koperty zawierającej ofertę. Wnosimy o wskazanie właściwego sposobu.
Wyjaśnienie: Zamawiający wprowadza następujące zmiany do SIWZ: skreśla się pkt 7 działu X SIWZ. Obowiązują zapisy działu XI pkt 2 SIWZ.
Z up. Wójta
Jerzy Gabrysiak
Sekretarz Gminy
Metryka strony