Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Rudka, 10.06.2013 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa zamówienia:
"Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka"
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80621 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudka, ul. Brańska 13, 17-123 Rudka, woj. podlaskie, tel. 0-85 730-58-52, faks 0-85 730-58-51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie gminy Rudka. System odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. Zamówienie obejmuje: 1) systematyczne odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, zebranych w pojemnikach, workach i kontenerach, tj.: a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), b) odbieranie odpadów segregowanych łącznie jako tzw. odpady suche, tj.: tworzywa sztuczne i metale, szkło białe i kolorowe, makulatura (papier, tektura, w tym opakowania, gazety, czasopisma itp.), opakowania wielomateriałowe, tekstylia, c) odbieranie popiołu i żużla, d) odbieranie odpadów zielonych, c) odbieranie odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; 2) odbieranie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z PSZOK w Rudce, w tym przeterminowanych i zbędnych leków, chemikaliów, rozpuszczalników, olejów odpadowych, zużytych baterii i akumulatorów, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, wyeksploatowanego sprzętu elektronicznego i elektrycznego AGD i RTV, opakowań po środkach ochrony roślin i nawozach, zużytych opon oraz tworzyw sztucznych, opakowań metalowych, opakowań wielomateriałowych, papieru i tekstylii, szkła białego i kolorowego; 3) wyposażenie nieruchomości w pojemniki, kontenery i worki, zgodnie z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rudka; 4) dostawa pojemników i kontenerów specjalistycznych do selektywnej zbiórki odpadów w PSZOK w Rudce; 5) zagospodarowanie odebranych odpadów w instalacjach, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, uchwały w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rudka, a także innymi przepisami prawa ustawowego i miejscowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.51.20.00-9, 90.51.12.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.U.H. CZYŚCIOCH Sp. z o.o., ul. Kleeberga 20, 15-691 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230 173,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 134 956,37
-
Oferta z najniższą ceną: 134 56,37 / Oferta z najwyższą ceną: 177 020,64
-
Waluta: PLN.
Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.06.2013 r., nr ogłoszenia:105485 - 2013
Wójt
/-/Andrzej Anusiewicz
Metryka strony