Informacja z otwarcia ofet
1
GMINA RUDKA
Rudka, 17.11.2016 r.
SEK.271.3.2016
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka”
Wójt Gminy Rudka, na podstawie art. 85 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), przekazuje informację z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka”, które miało miejsce w dniu 17.11.2016 r. o godz. 10.10:
1) kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 468 000,00 zł,
2) w postępowaniu oferty złożyli następujący wykonawcy:
Nr oferty |
Nazwa wykonawcy |
Cena oferty (zł brutto) |
Termin wykonania zamówienia |
Termin płatności faktur |
zadeklarowana częstotliwość wywozu odpadów wielkogabarytowych |
1. |
Przedsiębiorstwo Usługowo-Asenizacyjne „ASTWA” Sp. z o.o., ul. Kombatantów 4, 15-102 Białystok |
486 000,00 |
01.01.2017 r. – 31.12.2019 r. |
30 dni |
3 razy/rok |
2. |
MPO Sp. z o.o., ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok |
384 134,40 |
01.01.2017 r. – 31.12.2019 r. |
30 dni |
3 razy/rok |
3. |
Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., ul. Studziwodzka 37, 17-100 Bielsk Podlaski |
433 350,00 |
01.01.2017 r. – 31.12.2019 r. |
30 dni |
2 razy/rok |
UWAGA:
Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji, są zobowiązani na mocy art. 24 ust. 11 ustawy Pzp do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór – załącznik nr 5 do SIWZ).
Wójt
/-/Andrzej Anusiewicz
Metryka strony