info_o_zmianie
Rudka, dnia 14.11.2012 r.
Gmina Rudka
ul. Brańska 13
17-123 Rudka
KO.271.9.2012
Wykonawcy ubiegający się
o udzielenie zamówienia
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego
Zamawiający informuje o następujących zmianach w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
1. Punkt 11 formularza oferty stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ otrzymuje brzmienie:
„Niniejszym akceptujemy postanowienia zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ i w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy na ich warunkach, w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego”.
2. § 6 ust. 6 wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ otrzymuje brzmienie:
„Należności wynikające z faktur VAT będą płatne w terminie 30 dni od daty wystawienia prawidłowej faktury. Za dzień zapłaty uznaje się datę uznania rachunku Wykonawcy”.
3. Skreśla się pkt 7 działu X SIWZ pt. "Opis sposobu przygotowania ofert". Obowiązują zapisy działu XI pkt 2 SIWZ.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Z up. Wójta
Jerzy Gabrysiak
Sekretarz Gminy
Metryka strony