Uchwała Nr XXVIII/144/06
UCHWAŁA NR XXVIII/144/06 RADY GMINY RUDKA
z dnia 8 września 2006r.
w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Rudka oraz o przebiegu wykonania planów finansowych gminnych instytucji kultury za I półrocze.
Na podstawie art. 198 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249 poz. 2104) Rada Gminy Rudka uchwala, co następuje:
§ 1. Wójt Gminy Rudka przedstawia Radzie Gminy Rudka do dnia 31 sierpnia każdego roku pisemną informację o przebiegu wykonania:
1) budżetu Gminy Rudka za I półrocze;
2) planów finansowych gminnych instytucji kultury za I półrocze.
§ 2. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Rudka za I półrocze powinna obejmować:
1) Część tabelaryczną zawierającą:
a) zestawienie wykonania dochodów i wydatków, w szczególności nie mniejszej niż w uchwale budżetowej;
b) zestawienie udzielonych dotacji;
c) zestawienie dochodów własnych i wydatków nimi finansowanych wraz z wykazem jednostek, które utworzyły rachunek dochodów własnych;
d) zestawienie wykonania planów finansowych instytucji kultury, w szczególności nie mniejszej niż w planach finansowych wraz z wyszczególnieniem stanu należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
2) Część opisową zawierającą:
a) omówienie stopnia realizacji dochodów budżetowych;
b) omówienie stopnia realizacji wydatków bieżących i majątkowych budżetu gminy;
c) omówienie przychodów i rozchodów budżetowych;
d) omówienie wykonania przychodów zakładów budżetowych;
e) omówienie stopnia realizacji planów finansowych instytucji kultury
§ 3. Informacje o których mowa w § 1 sporządzać należy w pełnych złotych.
§ 4. Traci moc Uchwała Nr XIII/88/2000 Rady Gminy Rudka z dnia 29 czerwca 2000 roku w sprawie określenia zakresu i formy sporządzania informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze.
§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem powzięcia.
Przewodniczący Rady
mag inż. Bogdan Kresso
Metryka strony