Zawiadomienie-obwieszczenie o skompletowaniu akt sprawy SEK.6220.2.2022
Wójt Gminy Rudka
ul. Brańska 13, 17-123 Rudka
Rudka, 22.08.2022 r.
SEK.6220.2.2022
ZAWIADOMIENIE - OBWIESZCZENIE
o skompletowaniu akt sprawy
Zgodnie z art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2373 ze zm. – zwanej dalej k.p.a.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 247 ze zm. – zwanej dalej ustawą ooś),
zawiadamia się strony postępowania
że zostały skompletowane akta sprawy dotyczące toczącego się postępowania administracyjnego wszczętego na wniosek PRIME PV ASSETS Sp. z o.o., ul. Marynarki Polskiej 163, 80-868 Gdańsk z dnia 28.07.2022 r. (data wpływu: 01.08.2022 r.), w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:
budowie 1-5 instalacji fotowoltaicznych pn. RUDKA, na terenie działki nr ew. 1624 obręb Rudka, o mocy do 5,5 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i instalacją towarzyszącą, z uwzględnieniem etapowania.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w terminie do dnia 12.09.2022 r. – osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Rudka przy ul. Brańskiej 13, pok. nr 3, w godz. 8.00-16.00.
Uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie strony postępowania mogą składać w formie pisemnej na adres: Urząd Gminy Rudka, ul. Brańska 13, 17-123 Rudka, ustnie do protokołu lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Gminy Rudka dostępną na platformie ePUAP.
W przypadku nieskorzystania przez strony z tego uprawnienia, Wójt Gminy Rudka po upływie wyznaczonego terminu podejmie decyzję w oparciu o dowody znajdujące się w aktach sprawy.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 pkt 1 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. – zawiadomienie zostaje zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Rudka i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Rudka. Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Zawiadomienie-obwieszczenie o skompletowaniu akt sprawy zostało udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej w dniu 22.08.2022 r.
Wójt
Marcin Gawrysiak
Otrzymują:
- Wnioskodawca.
- Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.
- Aa.
Metryka strony