V sesja 27.11.2024 r.

Rudka, dnia 19.11.2024 r.

Przewodniczący Rady Gminy Rudka 17 -123 Rudka

Or.0002.7.2024

Mieszkańcy Gminy Rudka

Na podstawie art. 20 ust. 1  ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U.    z 2024 r. poz.  1465, 1572)    zawiadamiam, że zwołałam V Sesję Rady Gminy Rudka

z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie ąuorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z obrad IV Sesji Rady Gminy Rudka.
  4. Informacja Wójta z pracy między sesjami.
  5. Przedstawienie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Rudka za rok szkolny 2023/2024.
  6. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr IV/34/2019 Rady Gminy Rudka z dnia 27 marca 2019 r. w sprawie uchwalenia statutu Gminy Rudka.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Rudka w latach 2024 - 2028.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości diet radnych Rady Gminy Rudka.
  10. Zapoznanie z Komunikatem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 18 października 2024 r. w sprawie średniej ceny skupu żyta za okres 11 kwartałów będącej podstawą do ustalenia podatku rolnego na rok podatkowy 2025.
  11. Zapoznanie z Komunikatem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 18 października 2024 r. w sprawie średniej ceny sprzedaży drewna, obliczonej według średniej ceny drewna uzyskanej przez nadleśnictwa za pierwsze trzy kwartały 2024 r.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków
    transportowych.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Rudka na lata 2024-2027 wraz z prognozą kwoty długu i spłat zobowiązań na lata 2024 - 2041.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy Rudka na rok 2024.
  16. Analiza oświadczeń majątkowych Radnych Rady Gminy Rudka.
  17. Interpelacje i zapytania radnych.
  18. Wolne wnioski.
  19. Zamknięcie obrad V Sesji Rady Gminy Rudka.

Sesja odbędzie  się  w  budynku  Remizy  OSP  Rudka,  ul.   Badowskiego  4,   17-123   Rudka, dnia 27.11.2024 roku (środa) o godz. 1300.

Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, 1565) niniejsze zaproszenie stanowi podstawę do zwolnienia z pracy zawodowej. W załączeniu przekazuję materiały pkt 5- 16 porządku obrad.

Przewodnicząca Rady Gminy

Izabela Zapisek

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Rudka

Wytwarzający/odpowiadający: Przewodniczący Rady Gminy Rudka

Data wytworzenia: 2024-11-25

Wprowadzający: Monika Dąbrowska

Data modyfikacji: 2024-11-25

Opublikował: Monika Dąbrowska

Data publikacji: 2024-11-25