V sesja 27.11.2024 r.
Rudka, dnia 19.11.2024 r.
Przewodniczący Rady Gminy Rudka 17 -123 Rudka
Or.0002.7.2024
Mieszkańcy Gminy Rudka
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, 1572) zawiadamiam, że zwołałam V Sesję Rady Gminy Rudka
z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie obrad i stwierdzenie ąuorum.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z obrad IV Sesji Rady Gminy Rudka.
- Informacja Wójta z pracy między sesjami.
- Przedstawienie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Rudka za rok szkolny 2023/2024.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr IV/34/2019 Rady Gminy Rudka z dnia 27 marca 2019 r. w sprawie uchwalenia statutu Gminy Rudka.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Rudka w latach 2024 - 2028.
- Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości diet radnych Rady Gminy Rudka.
- Zapoznanie z Komunikatem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 18 października 2024 r. w sprawie średniej ceny skupu żyta za okres 11 kwartałów będącej podstawą do ustalenia podatku rolnego na rok podatkowy 2025.
- Zapoznanie z Komunikatem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 18 października 2024 r. w sprawie średniej ceny sprzedaży drewna, obliczonej według średniej ceny drewna uzyskanej przez nadleśnictwa za pierwsze trzy kwartały 2024 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków
transportowych. - Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Rudka na lata 2024-2027 wraz z prognozą kwoty długu i spłat zobowiązań na lata 2024 - 2041.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy Rudka na rok 2024.
- Analiza oświadczeń majątkowych Radnych Rady Gminy Rudka.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad V Sesji Rady Gminy Rudka.
Sesja odbędzie się w budynku Remizy OSP Rudka, ul. Badowskiego 4, 17-123 Rudka, dnia 27.11.2024 roku (środa) o godz. 1300.
Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, 1565) niniejsze zaproszenie stanowi podstawę do zwolnienia z pracy zawodowej. W załączeniu przekazuję materiały pkt 5- 16 porządku obrad.
Przewodnicząca Rady Gminy
Izabela Zapisek
Metryka strony