Informacja o kwocie

Rudka, 25.11.2024 r.

Gmina Rudka
ul. Brańska 13
17-123 Rudka

 SEK.271.11.2024

 INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY

ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka

 

Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) informuje się, że na sfinansowanie zamówienia pn.: „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka”

 

Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 318 173,45 zł.

 

 

Wójt

 Marcin Gawrysiak

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Rudka

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Gabrysiak

Data wytworzenia: 2024-11-24

Wprowadzający: Jerzy Gabrysiak

Data modyfikacji: 2024-11-25

Opublikował: Jerzy Gabrysiak

Data publikacji: 2024-11-25