Informacja o zmianie treści SWZ SEK.271.9.2023
Rudka, 31.10.2023 r.
SEK.271.9.2023
INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI
SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa wodociągu w m. Rudka”.
Na podstawie art. 286 ust. 1 i 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) Zamawiający informuje, że zmieniony został termin wykonania etapu I inwestycji. Aktualny termin to dzień 31.03.2023 r. W związku z powyższym:
- rozdział III SWZ otrzymuje brzmienie:
„III. Termin wykonania zamówienia
- Zamówienie musi być zrealizowane w terminie:
etap I – do dnia 31.03.2024 r.
etap II – do dnia 30.06.2024 r.”
- w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy), ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Oświadczamy, że zamówienie zrealizujemy w terminie:
etap I: do dnia 31.03.2024 r.
etap II: do dnia 30.06.2024 r.”
- w § 3 załącznika nr 5 do SWZ (postanowienia umowy), ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w terminie:
etap I – do dnia 31.03.2024 r.
etap II – do dnia 30.06.2023 r.
Za datę wykonania przedmiotu umowy uznaje się datę podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót.”.
- zaktualizowana SWZ oraz załączniki nr 1 i nr 5 do SWZ zostały zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania z dopiskiem: „z dnia 31.10.2023 r.”.
Wójt
Marcin Gawrysiak
Metryka strony