Informacja o zmianie treści SWZ SEK.271.9.2023

Rudka, 31.10.2023 r.

SEK.271.9.2023

 

 INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI

SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa wodociągu w m. Rudka”.

 Na podstawie art. 286 ust. 1 i 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) Zamawiający informuje, że zmieniony został termin wykonania etapu I inwestycji. Aktualny termin to dzień 31.03.2023 r. W związku z powyższym:

 

- rozdział III SWZ otrzymuje brzmienie:

III. Termin wykonania zamówienia

  1. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie:

etap I – do dnia 31.03.2024 r.

etap II – do dnia 30.06.2024 r.

 

- w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy), ust. 3 otrzymuje brzmienie:

„3. Oświadczamy, że zamówienie zrealizujemy w terminie:

etap I: do dnia 31.03.2024 r.

etap II: do dnia 30.06.2024 r.

 

- w § 3 załącznika nr 5 do SWZ (postanowienia umowy), ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w terminie:

etap I – do dnia 31.03.2024 r.

etap II – do dnia 30.06.2023 r.

Za datę wykonania przedmiotu umowy uznaje się datę podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót.”.

- zaktualizowana SWZ oraz załączniki nr 1 i nr 5 do SWZ zostały zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania z dopiskiem: „z dnia 31.10.2023 r.”.

 

 Wójt

Marcin Gawrysiak

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Rudka

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Gabrysiak

Data wytworzenia: 2023-10-31

Wprowadzający: Jerzy Gabrysiak

Data modyfikacji: 2023-10-31

Opublikował: Jerzy Gabrysiak

Data publikacji: 2023-10-31