Informacja o unieważnieniu postępowania

obraz_2022-04-22_134016138.png

Rudka, dnia 22.04.2022 r.

Znak sprawy: KO.271.2.2022

 

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej PZP, o wartości nieprzekraczającej progów unijnych, o których mowa w art. 3 ustawy PZP. pn „Wykonanie robót remontowych w budynku oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudce przy ul.  Badowskiego 6 na działce nr ewid.1194/2, w ramach projektu Tworzymy nowe miejsca przedszkolne w Gminie Rudka”.

Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione.

Uzasadnienie prawne: Art. 255 ust. 1 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”

Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

 

 

Wójt

Marcin Gawrysiak

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Rudka

Wytwarzający/odpowiadający: Monika Dąbrowska

Data wytworzenia: 2022-04-22

Wprowadzający: Monika Dąbrowska

Data modyfikacji: 2022-04-22

Opublikował: Monika Dąbrowska

Data publikacji: 2022-04-22