Specyfikacja warunków zamówienia
Specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami
Nazwa zamówienia publicznego:
Wykonanie robót remontowych w budynku oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudce przy ul. Badowskiego 6 na działce nr ewid. 1194/2, w ramach projektu Tworzymy nowe miejsca przedszkolne w Gminie Rudka
- Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf ( 595.53 KB ) Podgląd załącznika Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf
- załącznik nr 1 formularz_ofertowy.docx ( 43.85 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 1 formularz_ofertowy.docx
- załącznik nr 2 Oswiadczenie.doc ( 61.5 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 2 Oswiadczenie.doc
- załącznik nr 3 zobowiazanie_zasoby.docx ( 38.58 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 3 zobowiazanie_zasoby.docx
- załącznik nr 4 postanowienia umowy.pdf ( 555.42 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 4 postanowienia umowy.pdf
- załącznik nr 5 dokumentacja techniczna.rar ( 5.23 MB )
- załącznik nr 6 oswiadczenie_o_zatrudnieniu.docx ( 39.02 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 6 oswiadczenie_o_zatrudnieniu.docx
- załącznik nr 7 wykaz robót.docx ( 40 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 7 wykaz robót.docx
- załącznik nr 8 wykaz osób.docx ( 40.32 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 8 wykaz osób.docx
Podgląd
Metryka strony
Udostępniający: Urząd Gminy Rudka
Wytwarzający/odpowiadający: Monika Dąbrowska
Data wytworzenia: 2022-04-07
Wprowadzający: Jerzy Gabrysiak
Data modyfikacji: 2022-12-23
Opublikował: Jerzy Gabrysiak
Data publikacji: 2022-04-07