Informacja o zmianie SIWZ
Rudka, dnia 24.10.2014 r.
Zamawiający:
Gmina Rudka
ul. Brańska 13
17-123 Rudka
KO.271.4.2018
WYKONAWCY
INFORMACJA O ZMIANIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
ORAZ PRZEDŁUŻENIU TERMINU SKŁADANIA OFERT
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 1342946 zł na pokrycie deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zostały wprowadzone zmiany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następującym zakresie:
1. W rozdziale III SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”:
a) pkt 7 otrzymuje brzmienie: „7. Terminy spłat rat kapitałowych – 1 dnia miesiąca (jeżeli wypada w dzień wolny od pracy, termin spłaty upływa następnego dnia roboczego) – zgodnie z załączonym harmonogramem (Załącznik nr 5 do SIWZ),
b) skreśla się pkt 16 „Do oferty należy dołączyć symulację spłaty kredytu”,
c) skreśla się pkt 17 „Przed podpisaniem umowy Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji”.
2. W związku ze zmianami wprowadzonymi w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający przedłuża termin składania ofert. Oferty należy złożyć lub przesłać na adres: Gmina Rudka, ul. Brańska 13, 17-123 Rudka pokój nr 1 – sekretariat w terminie do dnia: 14.08.2018 r. do godz. 1000 .
W załączeniu SIWZ w brzmieniu po dokonanej zmianie.
Z up. Wójta
Jerzy Gabrysiak
Sekretarz Gminy
Metryka strony