Informacja o zmianie SIWZ

Rudka, dnia 24.10.2014 r.

Zamawiający:

Gmina Rudka

ul. Brańska 13

17-123 Rudka

 

KO.271.4.2018

WYKONAWCY

 

INFORMACJA O ZMIANIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

ORAZ PRZEDŁUŻENIU TERMINU SKŁADANIA OFERT

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 1342946 zł na pokrycie deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zostały wprowadzone zmiany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następującym zakresie:

1. W rozdziale III SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”:

a) pkt 7 otrzymuje brzmienie: „7. Terminy spłat rat kapitałowych – 1 dnia miesiąca (jeżeli wypada w dzień wolny od pracy, termin spłaty upływa następnego dnia roboczego) – zgodnie z załączonym harmonogramem (Załącznik nr 5 do SIWZ),

b) skreśla się pkt 16 „Do oferty należy dołączyć symulację spłaty kredytu”,

c) skreśla się pkt 17 „Przed podpisaniem umowy Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji”.

2. W związku ze zmianami wprowadzonymi w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający przedłuża termin składania ofert. Oferty należy złożyć lub przesłać na adres: Gmina Rudka, ul. Brańska 13, 17-123 Rudka pokój nr 1 – sekretariat w terminie do dnia: 14.08.2018 r. do godz. 1000 .

 

W załączeniu SIWZ w brzmieniu po dokonanej zmianie.

 

Z up. Wójta

Jerzy Gabrysiak

Sekretarz Gminy

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Rudka

Wytwarzający/odpowiadający: Monika Dąbrowska

Data wytworzenia: 2018-08-09

Wprowadzający: Monika Dąbrowska

Data modyfikacji: 2018-08-09

Opublikował: Monika Dąbrowska

Data publikacji: 2018-08-09