Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Rudka, 18.11.2022 r.

Gmina Rudka
ul. Brańska 13

17-123 Rudka

 

SEK.271.4.2022

 

INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY

ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka

 

Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) informuje się, że na sfinansowanie zamówienia pn.: „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka”

 

Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 320 000,00 zł.

 

 

Wójt

 Marcin Gawrysiak

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Rudka

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Gabrysiak

Data wytworzenia: 2022-11-18

Wprowadzający: Jerzy Gabrysiak

Data modyfikacji: 2022-12-23

Opublikował: Jerzy Gabrysiak

Data publikacji: 2022-11-18