Informacja z otwarcia ofert
Rudka, 19.11.2020 r.
SEK.271.5.2020
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka”
Zamawiający, działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), przekazuje informację z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka”, które miało miejsce w dniu 19.11.2020 r. o godz. 1210:
- Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 210 390,67 zł brutto.
- W postępowaniu oferty złożyli następujący wykonawcy:
Nr oferty |
Nazwa i adres wykonawcy |
Cena ofertowa brutto (zł) |
Częstotliwość wywozu odpadów wielkogabarytowych (razy/rok) |
Termin płatności faktur (dni) |
1. |
Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o. ul. Studziwodzka 37 17-100 Bielsk Podlaski |
472 986,00 |
2 |
30 |
2. |
MPO Sp. z o.o. ul. 42 Pułku Piechoty 48 15-950 Białystok |
295 682,40 |
3 |
30 |
UWAGA:
Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji, są zobowiązani na mocy art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór – załącznik nr 6 do SIWZ).
Z up. Wójta
Jerzy Gabrysiak
Sekretarz Gminy
Metryka strony