Informacja z otwarcia ofert

Rudka, 19.11.2020 r.

SEK.271.5.2020

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka”

 

Zamawiający, działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), przekazuje informację z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka”, które miało miejsce w dniu 19.11.2020 r. o godz. 1210:

  1. Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 210 390,67 zł brutto.
  2. W postępowaniu oferty złożyli następujący wykonawcy:

Nr

oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena ofertowa brutto

(zł)

Częstotliwość wywozu odpadów wielkogabarytowych

(razy/rok)

Termin płatności faktur

(dni)

1.

Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o.

ul. Studziwodzka 37

17-100 Bielsk Podlaski

472 986,00

2

30

2.

MPO Sp. z o.o.

ul. 42 Pułku Piechoty 48

15-950 Białystok

295 682,40

3

30

 

UWAGA:

Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji, są zobowiązani na mocy art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór – załącznik nr 6 do SIWZ).

 

Z up. Wójta

Jerzy Gabrysiak

Sekretarz Gminy

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Rudka

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Gabrysiak

Data wytworzenia: 2020-11-19

Wprowadzający: Jerzy Gabrysiak

Data modyfikacji: 2020-11-19

Opublikował: Jerzy Gabrysiak

Data publikacji: 2020-11-19