Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie opublikowano w BZP pod nr 500190941-N-2018  dnia 09-08-2018 r.
Rudka:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 597070-N-2018 
Data: 31/07/2018 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Rudka, Krajowy numer identyfikacyjny 5065896000000, ul. ul. Brańska  13, 17123   Rudka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 0-85 730-58-52, e-mail ugrudka@op.pl, faks 0-85 730-58-51. 
Adres strony internetowej (url): http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/ 
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić: 
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: 
Numer sekcji: II 
Punkt: 4) 
W ogłoszeniu jest: 7. Terminy spłat rat kapitałowych – 1 dnia miesiąca (jeżeli wypada w dzień wolny od pracy, termin spłaty upływa następnego dnia roboczego) – zgodnie z załączonym harmonogramem (Załącznik nr 4 do SIWZ). 
W ogłoszeniu powinno być: 7. Terminy spłat rat kapitałowych – 1 dnia miesiąca (jeżeli wypada w dzień wolny od pracy, termin spłaty upływa następnego dnia roboczego) – zgodnie z załączonym harmonogramem (Załącznik nr 5 do SIWZ). 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: 
Numer sekcji: IV 
Punkt: 6.2) 
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-08-10, godzina: 10:00 
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-08-14, godzina: 10:00 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Rudka

Wytwarzający/odpowiadający: Monika Dąbrowska

Data wytworzenia: 2018-08-09

Wprowadzający: Monika Dąbrowska

Data modyfikacji: 2018-08-09

Opublikował: Monika Dąbrowska

Data publikacji: 2018-08-09