Wyjaśnienia treści SWZ
Rudka, 01.07.2022 r.
Gmina Rudka
ul. Brańska 13
17-123 Rudka
SEK.271.1.2022
WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowę ulic: Łąkowej, Cegielnianej, Ciechanowieckiej, 3-go Maja, Młynowej i Sportowej w m. Rudka wraz z zakupem sprzętu komunalnego do utrzymania dróg”
Na podstawie art. 284 ust. 1, 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zamawiający wyjaśnia treść SWZ:
Pytanie nr 1:
Czy dopuszczają Państwo ciągnik o liczbie cylindrów: 4 i pojemności silnika 6124 cm3?
Odpowiedź:
TAK. Zamawiający dopuszcza ciągnik o liczbie cylindrów: 4 i pojemności silnika 6124 cm3?.
Pytanie nr 2:
Czy dopuszczają Państwo ciągnik z układem recyrkulacji spalin EGR spełniający normę emisji spalin STAGE V?
Odpowiedź:
NIE. Ciągnik musi spełniać normę emisji spalin Stage V i nie może być wyposażony w układ recyrkulacji spalin EGR.
Pytanie nr 3:
Czy dopuszczają Państwo ciągnik o wydajności pompy głównej zewnętrznej 110 l/min?
Odpowiedź:
NIE. Wydajność pompy głównej zewnętrznej musi wynosić minimum 118 l/min.
Pytanie nr 4:
Czy dopuszczają Państwo ciągnik o dopuszczalnej masie całkowitej do 11500 kg?
Odpowiedź:
TAK. Zamawiający dopuszcza ciągnik o dopuszczalnej masie całkowitej do 11500 kg?
Pytanie nr 5:
Zgodnie z rozdziałem II SWZ „Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub kilka części zamówienia.”
W związku z powyższym zwracamy się do Zamawiającego o zmianę zapisu zamieszczonego w Załączniku nr 5a do SWZ dotyczącego postanowień umowy, który brzmi: „Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy przedmiotu umowy w całości nastąpi po wykonaniu wszystkich 3 części zamówienia wskazanych w rozdziale II ust. 1 SWZ, w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru ostatniej części Inwestycji”, na zapis, który dopuści rozliczenie wszystkich 3 części zamówienia osobno.
Odpowiedź:
Inwestycja pn.: „Przebudowa ulic: Łąkowej, Cegielnianej, Ciechanowieckiej, 3-go Maja, Młynowej i Sportowej w m. Rudka wraz z zakupem sprzętu komunalnego do utrzymania dróg” jest realizowana w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Dofinansowanie ze środków Programu wynosi 95% wartości zadania określonego we wniosku o dofinansowanie.
Zgodnie z zasadami Programu, dla inwestycji realizowanych w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy, wypłata dofinansowania nastąpi po wykonaniu całości inwestycji, tj. w przypadku przedmiotowego postępowania – po wykonaniu wszystkich 3 części zamówienia.
Wobec powyższego, rozliczenie poszczególnych części zamówienia osobno nie jest możliwe. Zamawiający zabezpiecza środki jedynie na pokrycie wkładu własnego, tj. 5% szacowanej wartości zadania.
Z up. Wójta
Jerzy Gabrysiak
Zastępca Wójta
Metryka strony