Wyjaśnienia treści SWZ

Rudka, 01.07.2022 r.

Gmina Rudka

ul. Brańska 13

17-123 Rudka

SEK.271.1.2022

WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowę ulic: Łąkowej, Cegielnianej, Ciechanowieckiej, 3-go Maja, Młynowej i Sportowej w m. Rudka wraz z zakupem sprzętu komunalnego do utrzymania dróg”

 Na podstawie art. 284 ust. 1, 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zamawiający wyjaśnia treść SWZ:

 

Pytanie nr 1:

Czy dopuszczają Państwo ciągnik o liczbie cylindrów: 4 i pojemności silnika 6124 cm3?

Odpowiedź:

TAK. Zamawiający dopuszcza ciągnik o liczbie cylindrów: 4 i pojemności silnika 6124 cm3?.

Pytanie nr 2:

Czy dopuszczają Państwo ciągnik z układem recyrkulacji spalin EGR spełniający normę emisji spalin STAGE V?

Odpowiedź:

NIE. Ciągnik musi spełniać normę emisji spalin Stage V i nie może być wyposażony w układ recyrkulacji spalin EGR.

Pytanie nr 3:

Czy dopuszczają Państwo ciągnik o wydajności pompy głównej zewnętrznej 110 l/min?

Odpowiedź:

NIE. Wydajność pompy głównej zewnętrznej musi wynosić minimum 118 l/min.

Pytanie nr 4:

Czy dopuszczają Państwo ciągnik o dopuszczalnej masie całkowitej do 11500 kg?

Odpowiedź:

TAK. Zamawiający dopuszcza ciągnik o dopuszczalnej masie całkowitej do 11500 kg?

Pytanie nr 5:

Zgodnie z rozdziałem II SWZ „Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub kilka części zamówienia.”

W związku z powyższym zwracamy się do Zamawiającego o zmianę zapisu zamieszczonego w Załączniku nr 5a do SWZ dotyczącego postanowień umowy, który brzmi: „Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy przedmiotu umowy w całości nastąpi po wykonaniu wszystkich 3 części zamówienia wskazanych w rozdziale II ust. 1 SWZ, w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru ostatniej części Inwestycji”, na zapis, który dopuści rozliczenie wszystkich 3 części zamówienia osobno.

Odpowiedź:

Inwestycja pn.: „Przebudowa ulic: Łąkowej, Cegielnianej, Ciechanowieckiej, 3-go Maja, Młynowej i Sportowej w m. Rudka wraz z zakupem sprzętu komunalnego do utrzymania dróg” jest realizowana w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Dofinansowanie ze środków Programu wynosi 95% wartości zadania określonego we wniosku o dofinansowanie.

Zgodnie z zasadami Programu, dla inwestycji realizowanych w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy, wypłata dofinansowania nastąpi po wykonaniu całości inwestycji, tj. w przypadku przedmiotowego postępowania – po wykonaniu wszystkich 3 części zamówienia.

Wobec powyższego, rozliczenie poszczególnych części zamówienia osobno nie jest możliwe. Zamawiający zabezpiecza środki jedynie na pokrycie wkładu własnego, tj. 5% szacowanej wartości zadania.

 

Z up. Wójta

Jerzy Gabrysiak

Zastępca Wójta

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Rudka

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Gabrysiak

Data wytworzenia: 2022-07-01

Wprowadzający: Jerzy Gabrysiak

Data modyfikacji: 2022-07-01

Opublikował: Jerzy Gabrysiak

Data publikacji: 2022-07-01