Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Gmina Rudka
ul. Brańska 13
17-123 Rudka
Rudka, 28.10.2021 r.
SEK.271.8.2021
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Rozbudowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ulic: Wola, Wolności, Szkolnej i ks. Pr. M. Badowskiego w m. Rudka”.
Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) zawiadamia się, że Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w związku z zaistnieniem przesłanki, o której mowa w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wójt
Marcin Gawrysiak
Metryka strony