Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Gmina Rudka

ul. Brańska 13

17-123 Rudka

Rudka, 28.10.2021 r.

SEK.271.8.2021

  

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

 Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Rozbudowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ulic: Wola, Wolności, Szkolnej i ks. Pr. M. Badowskiego w m. Rudka”.

 Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) zawiadamia się, że Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w związku z zaistnieniem przesłanki, o której mowa w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

  

Wójt

Marcin Gawrysiak

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Rudka

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Gabrysiak

Data wytworzenia: 2021-10-28

Wprowadzający: Jerzy Gabrysiak

Data modyfikacji: 2021-10-28

Opublikował: Jerzy Gabrysiak

Data publikacji: 2021-10-28