Uchwała Nr XX/110/05

UCHWAŁA NR XX/110/05 RADY GMINY RUDKA

z dnia 30 czerwca 2005 r.

w sprawie realizacji modernizacji oświetlenia ulic i dróg w Gminie Rudka

        Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 2, art. 18 ust. 2 pkt 4 i pkt 6 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203) oraz art. 18 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1504, Nr 203, poz. 1966, z 2004 r. Nr 29, poz. 257, Nr 34, poz. 293, Nr 91, poz. 875, Nr 96, poz. 959, Nr 173, poz. 1808) uchwala się, co następuje:

§ 1. Modernizację systemu oświetlenia ulic i dróg na terenie Gminy Rudka, jako zadanie wieloletnie, wykonać ze środków uzyskanych z oszczędności w zużyciu energii elektrycznej i obniżenia kosztów konserwacji systemu, po wykonaniu i zakończeniu modernizacji.

§ 2.

Modernizacja oświetlenia stanowi zadanie inwestycyjne wieloletnie.

Wartość inwestycji, na podstawie kosztorysu inwestorskiego ustalono na kwotę 145 738,79 złotych netto.

Szacunkowy okres spłaty wykonanej inwestycji z uzyskanych oszczędności w zużyciu energii elektrycznej wynosi 64 miesiące.

§ 3. Postanawia się dokonać wyboru Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, który:

- wykona i sfinansuje inwestycję ze środków własnych,

- ustali harmonogram spłat za wykonaną inwestycję w miesięcznych ratach, z zachowaniem warunku bilansowania spłat w roku budżetowym ze środkami przeznaczonymi na realizację oświetlenia ulic i dróg w budżecie Gminy.

§ 4. Do czasu całkowitej spłaty, wykonanej i sfinansowanej przez Wykonawcę, modernizacji systemu oświetlenia ulic i dróg, planować należy w budżecie Gminy środki finansowe na poziomie roku, w którym została wykonana modernizacja z corocznym uwzględnianiem zmian na te cele.

§ 5. Wykonanie uchwały w zakresie:

- przeprowadzenia procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na modernizację oświetlenia i wybór Wykonawcy,

- zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą na okres całkowitej spłaty inwestycji,

powierza się Wójtowi Gminy.

§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Przewodniczący Rady

mgr inż. Bogdan Kresso

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Rudka

Wytwarzający/odpowiadający: Monika Radzicka

Wprowadzający: Monika Radzicka

Data wprowadzenia: 2005-07-21

Data modyfikacji: 2005-07-21

Opublikował: Monika Radzicka

Data publikacji: 2005-07-21