Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty i unieważnieniu postępowania

Gmina Rudka
ul. Brańska 13
17-123 Rudka

Rudka, 09.08.2024 r.

SEK.271.5.2024

 

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZCEJ OFERTY

I O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

  

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Rudka”.

 

  1. Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) informuję, że w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez firmę

 

BPSolution Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 10/10, 18 400 Łomża.

 

Oferta po dokonanej ocenie uzyskała łącznie 100 pkt, w tym:

  • w kryterium cena ofertowa: 60 pkt
  • w kryterium okres oferowanej gwarancji: 40 pkt.

Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:

Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zgodnie z art. 239 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia. Oferta uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, tj. 100 pkt.

 

  1. Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) informuje się, że Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w związku z zaistnieniem przesłanki, o której mowa w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

 

Wójt

 Marcin Gawrysiak

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Rudka

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Gabrysiak

Data wytworzenia: 2024-08-09

Wprowadzający: Jerzy Gabrysiak

Data modyfikacji: 2024-08-09

Opublikował: Jerzy Gabrysiak

Data publikacji: 2024-08-09