Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty i unieważnieniu postępowania
Gmina Rudka
ul. Brańska 13
17-123 Rudka
Rudka, 09.08.2024 r.
SEK.271.5.2024
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZCEJ OFERTY
I O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Rudka”.
- Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) informuję, że w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez firmę
BPSolution Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 10/10, 18 400 Łomża.
Oferta po dokonanej ocenie uzyskała łącznie 100 pkt, w tym:
- w kryterium cena ofertowa: 60 pkt
- w kryterium okres oferowanej gwarancji: 40 pkt.
Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:
Oferta spełnia wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zgodnie z art. 239 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia. Oferta uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, tj. 100 pkt.
- Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) informuje się, że Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w związku z zaistnieniem przesłanki, o której mowa w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wójt
Marcin Gawrysiak
Metryka strony