Wyjaśnienia treści SWZ2
Rudka, 26.07.2024 r.
Gmina Rudka
ul. Brańska 13
17-123 Rudka
SEK.271.5.2024
WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Rudka”
W związku z wiadomością e-mail z dnia 26.07.2024 r., przedstawiam odpowiedż na zadane pytanie:
Pytanie:
W załączniku nr 1 do SWZ "Formularz oferty" w punkcie nr 9, który brzmi: "Oświadczamy, że akceptujemy termin wykonania całości przedmiotu zamówienia i zrealizujemy zamówienie w terminie do29.03.2024 r. od daty zawarcia umowy." wg nas jest błąd w dacie. Uprzejmie prosimy o wyjaśnienie.
Odpowiedź:
Złącznik nr 1 do SWZ "Formularz oferty" zawiera omyłkę pisarską co do daty wykonania zamówienia. Prawidłowa treść powinna brzmieć: "Oświadczamy, że akceptujemy termin wykonania całości przedmiotu zamówienia i zrealizujemy zamówienie w terminie: a) w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień i zezwoleń oraz wykonania modernizacji pomieszczeń kotłowni i magazynu paliwa wraz z modernizacją źródła ciepła: do 15.10.2024 r. b) w zakresie pozostałych prac: do dnia 31.12.2024 r."
z up. Wójta
Jerzy Gabrysiak
Sekretarz Gminy
Metryka strony