konsultacje

Ogłoszenie o konsultacjach z organizacjami pozarządowymi projektu uchwały Rady Gminy Rudka w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Rudka z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na lata 2018-2019
Temat konsultacji:
projekt uchwały Rady Gminy Rudka w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Rudka z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na lata 2023-2024
Szczegółowe informacje można uzyskać:
1)      na stronie Biuletynu Informacji Publicznej gminy,
2)      w referacie Referatowi Oświaty, Kultury i Promocji Urzędu Gminy Rudka, pok. Nr 17, nr telefonu (85) 730 58 52.
Termin konsultacji: 22.11.2022 r. - 05.12.2022 r. Nieprzedstawienie opinii w tym terminie oznacza rezygnację podmiotu z prawa jej wyrażania.
W konsultacjach uczestniczą organizacje pozarządowe działające na terenie gminy i prowadzące działalność pożytku publicznego w sferze działań publicznych określonych w ustawie.

Zarządzenie Nr 60/2022 Wójta z dnia 18 listopada 2022 r. 

Projekt uchwały

Formularz zgłoszenia uwag - formularz niniejszy zawierający opinie lub/i wnioski dotyczące tematu konsultacji należy przesyłać na adres email sekretariat@rudka.pl, pocztą na adres Urzędu Gminy Rudka, 17-123 Rudka, ul. Brańska 13 lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Rudka

Wytwarzający/odpowiadający: Monika Dąbrowska

Data wytworzenia: 2022-11-22

Wprowadzający: Monika Dąbrowska

Data modyfikacji: 2023-02-20

Opublikował: Monika Dąbrowska

Data publikacji: 2022-11-22