Obwieszczenie o zebraniu materiału dowodowego - droga
Rudka, dn. 07.03.2023 r.
GKD.6733.1.2023
O B W I E S Z C Z E N I E
o zakończeniu postępowania dowodowego i zebraniu materiałów dowodowych
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.) oraz art. 10 §1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.)
Wójt Gminy Rudka zawiadamia
strony postępowania i wszystkich zainteresowanych przez podanie do publicznej wiadomości:
- w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Rudka,
- na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Rudka,
że zakończono postępowanie dowodowe oraz zebrano materiał dowodowy w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie drogi gminnej nr 108123B (ul. Ossolińskich) w km rob. 0+017 – 0+280 w miejscowości Rudka, na terenie obejmującym część działki o nr geod. 528 obręb Rudka.
W związku z powyższym informuje się, że w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego obwieszczenia strony postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy (znak GKD.6733.1.2023) i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów w Urzędzie Gminy Rudka, w Referacie Gospodarki Komunalnej, Drogownictwa i Obrony Cywilnej, pok. nr 15, w godzinach pracy Urzędu.
Zgodnie z art. 49 § 2 K.p.a. w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej tut. Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Rudka, tj. od dnia 07.03.2023r.
Metryka strony