Obwieszczenie o wszczęciu postępowania - Łąkowa, Ciechanowiecka i 3-go Maja

Wójt Gminy Rudka

ul. Brańska 13

17-123 Rudka

Rudka, 13.12.2021 r.

SEK.6220.4.2021 

 

ZAWIADOMIENIE - OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania

 

Zgodnie z art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm. – zwanej dalej k.p.a.) art. 73 ust. 1 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 247 ze zm. – zwanej dalej ustawą ooś),

zawiadamiam strony postępowania

że na wniosek Gminy Rudka, ul. Brańska 13, 17-123 Rudka z dnia 10.12.2021 r. zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na

przebudowie ulicy Łąkowej (nr 108118B) oraz odcinków ulic Ciechanowieckiej (Nr 108113B) i 3-go Maja (Nr 108121B) w miejscowości Rudka.

Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.

Z dokumentacją w powyższej sprawie strony postępowania mogą zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Rudka przy ul. Brańskiej 13, pok. nr 3, w godz. 8.00-16.00.

Przedmiotowa inwestycja należy do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, określonych w § 3 ust. 1 pkt 62 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839).

Zgodnie z art. 64 ust. 1 i 2 ustawy ooś, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla niniejszego przedsięwzięcia wydaje się po uzyskaniu opinii organów opiniujących oraz ewentualnym uzgodnieniu warunków realizacji przedsięwzięcia. Stosowne pisma z prośbą o wyrażenie opinii co do obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz określenie ewentualnego zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko zostały w dniu 13.12.2021 r. przesłane Regionalnemu Dyrektorowi Ochrony Środowiska w Białymstoku oraz Dyrektorowi Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sokołowie Podlaskim. Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii pomocniczych oraz ewentualnych uzgodnień.

Zgodnie z art. 41 § 1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu, podając numer sprawy, nazwę i adres przedsięwzięcia; zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 pkt 1 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a. – zawiadomienie zostaje zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Rudka i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Rudka. Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

 

 Wójt

Marcin Gawrysiak

 

 

Otrzymują:

  1. Wnioskodawca.
  2. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 k.p.a.
  3. aa.

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Rudka

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Gabrysiak

Data wytworzenia: 2021-12-13

Wprowadzający: Jerzy Gabrysiak

Data modyfikacji: 2021-12-13

Opublikował: Jerzy Gabrysiak

Data publikacji: 2021-12-13