Obwieszczenie o wszczęciu postępowania1
Rudka, dn. 20.02.2023 r.
GKD.6733.2.2023
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.) i art. 49 oraz 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.)
Wójt Gminy Rudka zawiadamia
strony postępowania i wszystkich zainteresowanych przez podanie do publicznej wiadomości:
- w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Rudka,
- na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Rudka,
że z dniem 17.02.2023 r. na wniosek Gminy Rudka z siedzibą przy ul Brańskiej 13, 17-123 Rudka, w imieniu i na rzecz której występuje Z-ca Wójta Pan Jerzy Gabrysiak, zostało wszczęte postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci wodociągowej o średnicy 110 mm i długości do 450 m w pasie drogi gminnej nr 108123B (ul. Ossolińskich) w miejscowości Rudka, na terenie obejmującym część działki o nr geod. 528 obręb Rudka.
W związku z powyższym, na mocy art. 10 § 1 K.p.a., strony postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy (znak GKD.6733.2.2023) i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w Referacie Gospodarki Komunalnej, Drogownictwa i Obrony Cywilnej, pok. nr 15.
Zgodnie z art. 49 § 2 K.p.a. w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej tut. urzędu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Rudka, tj. od dnia 20.02.2023r.
Metryka strony